Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Вісін М$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
1. |
Вісін М. Г. Аналіз силових схем з використанням високочастотного трансформатора для живлення асинхронних тягових двигунів електрорухомого складу [Електронний ресурс] / М. Г. Вісін, Д. О. Забарило // Електрифікація транспорту. - 2013. - № 5. - С. 25-32. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/eltr_2013_5_6 Перспективним напрямком в області залізничного транспорту є розвиток і впровадження багатосистемного електрорухомого складу (ЕРС), на якому застосовано тяговий асинхронний привод. Тяговий привод є основною системою перетворення потужності на рухомому складі і включає в себе трансформатор, перетворювач і двигун. Тяговий трансформатор являється найбільш громіздким елементом привода і має значну масу і об'єм. Тому знижуючи його масогабаритні показники можливо одержати більш компактний і економічний привод в цілому. Одним із способів суттєвого зниження масогабаритних показників тягового трансформатора є підвищення його робочої частоти. Для реалізації цього необхідно розробити спеціальні схеми для живлення високочастотного трансформатора. Існуючі схемотехнічні рішення не дозволяють в значній мірі спростити схеми, а також, в деяких випадках, мають низький коефіцієнт корисної дії. Тому необхідно розробити схему силових кіл ЕРС, яка матиме високий ккд, просту реалізацію з точки зору схемотехніки та надійну в експлуатації. Виконано аналіз існуючих схем багатосистемного ЕРС, які використовують високочастотний трансформатор, та розроблено новий варіант схеми. Запропонований новий варіант схеми двосистемного ЕРС з тяговим асинхронним приводом дозволить знизити масогабаритні показник трансформатора, підвищити ккд ЕРС під час живлення від мережі постійного струму 3 кВ і підвищити надійність в аварійних режимах роботи. Крім того, в запропонованій схемі відсутній імпульсне відбирання енергії від тягової мережі, що підвищує рівень електромагнітної сумісності ЕРС з пристроями автоматики.
|
|
|